Get Appointment

  • contact@genarate.com
  • +(123) 456 7890

Новини та статті

Новина нашого порталу
фото СФНУ

Найцікавіше і найважливіше, про що розповіла 14 травня Анна Колесник під час онлайн-вебінару

  • 16-05-2020
  • Розмістив: Адміністратор.
  • Категорія: Заходи СФНУ.
Найцікавіше і найважливіше, про що розповіла 14 травня Анна Колесник під час онлайн-вебінару : «МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН В КРИЗУ: ЯК ТРАНСФОРМУВАТИ І ПРАВИЛЬНО ОПТИМІЗУВАТИ БІЗНЕС. ВІДДІЛ МАРКЕТИНГУ В КОМПАНІЇ: ДЕ СКОРОЧУВАТИ БЮДЖЕТИ?»
Спікер почала розмову з головного: «КРИЗА – ЦЕ КОЛИ СВІТ ЗМІНИВСЯ, А ТИ НІ!»
Нагадаємо, що Анна Колесник– засновник і куратор проекту «Real Estate Marketing TODAY». Як маркетолог-стратег, активно ділиться знаннями в області маркетингу для операторів ринку нерухомості. Учасник і спікер Міжнародних конференцій і Форумів з нерухомості в Україні.
Спікер назвала і пояснила ОСНОВНІ МОМЕНТИ І ДІЇ КОМПАНІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ:
  1. КЛІЄНТИ – більш глибоке вивчення цільового споживача. Переоцінка, моделювання і адаптація під конкретного споживача.
    КОМАНДА – у складі компанії залишаються тільки компетентні працівники, які цінують компанію в якій працюють. Оновлення системи мотивації для співробітників.
    БІЗНЕС МОДЕЛЬ – продукт має бути простим і зрозумілим для клієнта. Геть «фішки» і «креативний креатив».
    СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ – трансформація бізнесу, переоцінка потреб та цінностей споживача. Створення конкурентного продукту (послуги) і уміння планувати – головні задачі, які потрібно вирішити до того як ринок послуг повністю зміниться.
Анна Колесник цікаво і доступно, розклавши по пунктам, пояснила ЯК ПОБУДОВАТИ БІЗНЕС-МОДЕЛЬ. Взяла за основу «Business Model Canvas» - систему аналізу бізнес-моделей для підприємців від Олександра Остервальдера  (Alexander Osterwalder).
Важливо пам’ятати, що ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ зі споживачем – це:
Знання і вивчення ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ різних поколінь.
Розуміння ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ споживача.
Вивчення ЦІННОСТЕЙ споживача.
В результаті аналізу і розуміння цих характеристик ми вибудовуємо ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД до споживача!
 
І на завершення розмови, спікер наголосила на ГОЛОВНОМУ ПИТАННІ для всіх: «ЯКЕ МІСЦЕ МИ ЗАЙМАЄМО В ЦЬОМУ СВІТІ І ЩО МИ МОЖЕМО ЗРОБИТИ ДЛЯ ЛЮДЕЙ?».
Якщо ви можете відповісти на це питання (в тому числі розуміючи, що людину не замінить робот) – ви точно залишитесь працювати на ринку і будете розвиватись!
Організатори та учасники зустрічі висловлюють безмежні слова подяки за актуальну інформацію спікеру. Особлива подяка Анні Колесник за чудову атмосферу і позитив під час  онлайн-вебінару!
Зустріч організована Спілкою фахівців з нерухомого майна України
Модератором вебінару була Міцута Наталія – Голова Комітету з регіонального розвитку СФНУ
Технічну підтримку провела Альона Кривицька – Виконавчий директор СФНУ
До нових зустрічей! Покращуйте свої знання і підвищуйте кваліфікаційний рівень! Приєднуйтесь до нас!
Спілка фахівців з нерухомого майна України - всеукраїнська громадська організація професійних сертифікованих ріелторів, які об'єднують свої зусилля для якісного надання послуг у сфері операцій з нерухомістю.