Get Appointment

  • contact@genarate.com
  • +(123) 456 7890

Новини та статті

Новина нашого порталу
фото СФНУ

Авторський семінар «Спеціаліст з комерційної нерухомості»

  • 22-11-2019
  • Розмістив: Адміністратор.
  • Категорія: Заходи СФНУ.
Авторський семінар «Спеціаліст з комерційної нерухомості»
До навчання запрошуються: спеціалісти ріелторських компаній; керівники підрозділів; провідні спеціалісти; ріелтори; агенти з нерухомості; менеджери відділів продажу; керівники відділів продажу; керуючі нерухомістю.
Мета: оволодіти навичками супроводу операцій з комерційної нерухомості;
Продовжуваність:  18 академ. годин/ 2 календ. дні
 
Викладач курсу: Топал Анатолій Анатолійович
(досвід роботи на ринку нерухомості з 1999 року).
  • Сертифікований керівник нерухомістю (CPM, IREM USA)
    Віце-президент Асоціації професіональних керівників нерухомістю (АПКН)
    Голова Міжгалузевої кваліфікаційної ради при ДС «Експертна Міжгалузева Асоціація України» з розробки професійних стандартів і кваліфікацій у сфері житлово-комунальних послуг, управління нерухомістю та благоустрію
    Власник та керівник «Недержавного Експертного Бюро»
    Керуючий партнер «Бізнес Реал Груп»
    Автор та співавтор навчальних програм «Ріелтор професіонал», «Професійна програма підвищення кваліфікації менеджерів ринку нерухомості», «Ріелторська справа»
 
Короткий зміст курсу
У результаті вивчення курсу слухачі повинні знати та вміти:
  • 1. Структура та сегментація ринку комерційної нерухомості, класифікація об’єктів
    2. Основи аналізу об’єктів комерційної нерухомості. Оцінка ризиків
    3. Операції з комерційною нерухомістю – основні види, правова основа
    4. Практичні аспекти договірних відносин з клієнтами. Схеми роботи з продавцем
    5. Технології реалізації комерційної нерухомості
    6. Продаж об’єкту, бізнесу, інвестиційна пропозиція
    7. Схеми роботи з покупцем. Сплата послуги з боку покупця
    8. Управління дохідною нерухомісю.  Стандарт управління офісними будівлями та складськими комплексами  - «BOMA», « SIOR» і « ANSI/BOMA»
    9. Маркетингові дослідження та аналіз ринку
    10. Практична робота з однієї з обраних учасником тем